maandag 11 april 2011

# 17 - Sociale netwerken en wat er in te doen is

Hoera, eindelijk een onderwerp dat ik al wel heb uitgeplozen. Een maand of twee geleden begonnen op Linked In, want dat vonden collega's zo'n goed plan en echt iets voor mij, en dat blijkt ook waar te zijn. Daarvóór wel op Hyves gegaan. Ook al op aandringen van anderen. Moeders van school, die samen dingen wilden gaan afspreken. Ik bleek niet bepaald een hyver te zijn; is mij te veel gericht op lagere- en middelbare school vriendschappen en erg gericht op zoveel mogelijk vrienden 'scoren'. Linked In vind ik wel leuk en voegt echt wat toe voor mij. Collega's die ik al twintig jaar niet heb gesproken en waar zich leuke gesprekken ontwikkelen. Maar ook huidige collega's: netwerken en dingen samen doen, en dan via de digitale weg. Heel goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten